Reklamační řád pro velkoobchodní zákazníky

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Týká se reklamovaných vad zboží pro velkoobchodní partnery.

 

  1. Reklamovat lze vady zjevné a skryté
  2. Vada zjevná je taková, kterou lze odhalit po obdržení zboží. Jedná se o vady způsobené nevhodným balením, rozbitým sklem při přepravě apod.
  3. Přepravce přivezl balík a již na první pohled je vidět, že je tam poškození. Hlášení těchto vad akceptujeme do 24hodin po obdržení dopravou GLS, PPL. Je to taková vada, že je zjevné na první pohled poškození přepravou. Nutno pořídit neprodleně fotodokumentaci a informovat na servis.fos@seznam.cz .
  4. Balík jste vybalili a u některého zboží vidíte vady. Tyto zjevné vady akceptujeme nahlásit do 3 dnů nejpozději od obdržení zboží, tedy na první pohled není vidno, že je celý balík poškozen, ale až při kontrole zboží s dodacím listem.
  5. Pokud obdržíte krabici poškozenou, děravou, deformovanou a není zde od nás potvrzeno samolepkou a podpisem „kontrolováno“ pak je podezření, že bude zboží uvnitř poškozeno a je potřeba ho určitě zkontrolovat. Je to vada zjevná.
  6. Pokud chrastí uvnitř sklo, je nejspíš poškozeno, pokud je rozpadlé na střepy tak je to vada zjevná.
  7. Pokud sklo má uvnitř nečistotu, prasklou lasturu, je odštíplé, ale drží pohromadě a nerozpadá se, je to vada skrytá
  8. Pokud se zboží nedá sestavit z různých důvodů, je to vada skrytá
  9. Vady skryté akceptujeme nahlásit do 6-ti měsíců po obdržení. Pokud objednáte větší množství zboží na sklad, bude v dodacím listu vyznačena dohodnutá doba pro hlášení skrytých vad týkající se této objednávky.
  10. Pokud zboží reklamuje váš zákazník, k posouzení je nutné předložit kopii prodejního dokladu, kterým se dá prokázat, kdy zboží zakoupil. Výrobek bude opraven, vyměněn částečně nebo vyměněn úplně. Pokud nebude možné opravu nebo výměnu zajistit, bude navrženo řešení opravným daňovým dokladem z faktury. Ten je platný po jeho potvrzení z vaší strany a vrácení k nám na firmu. Takový případ může nastat pouze v případě, že jste výrobek zakoupili u nás. Pokud to tak není a zakoupili jste ho z firmy FÓS s.r.o. Nitra, je nutno doložit kopii faktury, která prokazuje, že jste zboží u nich nakoupili.
  11. Neodkládejte řešení reklamací. Vystavujete se tomu, že nebudou vyřešeny ve váš prospěch.
  12. Hlásit můžete písemně na e-mail nebo telefonicky. Můžeme požadovat fotografie.
  13. Využijte jeden tento e-mail:

servis.fos@seznam.cz  , objednavky.fos@seznam.cz  , obchod@fos-svitidla.cz   

                 

Telefon M: 792 307 619

 

Dne 28.01.2017   Dagmar Toušková – jednatel společnosti